ja just det, när vi var på cypern fick jag jobb på elgiganten!

Fia från Student Consulting ringde en morgon precis innan vi skulle till stranden. Det visade sej att Elgiganten behövde mer folk än de trott, så jag fick en andra chans!!! så gött! så i tisdags morse var jag å snackade med chefen på student, å sen lite senare på dagen var jag på "intervjuv" å rundvandring på Elgiganten. Igår började jag på allvar! Jag har suttit och medlyssnat på de andra rätt mycket, men även pillat lite själv med datorn. Avdelningen jag sitter på heter EKI, å har hand om försäkrningsärenden. Det verkar jättespännande å kul! Å bäst av allt är att jag har sagt upp mej från fuckjobbet nummer ono. Fastighetsservice. hahaahahahaahahahahahahahahaha.
Nämen det är verkligen jättekul, å imån ska jag börja helt själv! men alla där e så snälla å hjälpsamma, så det blir nog inga problem...dom andra sommarjobbarna fick ju 2veckors utbildning...jag fick en timme...menmen som sagt så ska det nog gå bra=)
AA jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till Jobbet Sara! Hinner du med en fika i dagarna?

Hoppas att er semester var underbar, det såg i a f ut så på bilderna=)

2008-07-04 @ 18:37:39
Postat av: Angélica

Skönt att de är snälla mot dig på jobbet;-)

Vilka sköna bilder ifrån cypern, snacka om att man blir avis....

Syns på lunchen på måndag!

Ha det så bra vännen min!

Kramar

2008-07-11 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0