tjohopp. känns tomt i lägenheten.

Dicken har begett sej iväg till Göteborg, för att höra favvobandet nr uno: kent. Kul att han får åka iväg på massa roliga saker som inte jag får följa med på=s.... känns tomt i lägenheten...har roat mej i Barnarp hela kvällen, men ändå skönt att komma hem...känns lite ensamt ändå tycker jag, saknar min prins!

Förra helgen var vi ju i Falkenberg! Där shoppade vi massor av grejjer till huset, nya gardiner, vaser, ljusstakar, ljus och dukar...=) kommer bli så himla fint! + att vi äntligen har enats om tapeter och att dom vi har beställt har kommit så på måndag om en vecka blir det tapetsering...jag får väl dock hålla mej lite i bakgrunden, eftersom jag ändå jobbar till kl.17 hela veckan...Ska bli så himla roligt att komma igång!

Denna veckan har det inte vart så hemskt mycket att göra på jobbet, så vi fick ta tjänstledigt både igår och idag om vi ville..jag nöjde mej med att gå hem kl.12 igår och vara ledig hela dagen idag...så skönt med en lite förlängd helg! Jag å Dicken började dagen med att kolla på kakel till köket, hittade väl inget sådär som vi fastnade jättemycket för, men vi är inne på lite mörkare grå... får väl se hur det blir=) Sen åkte vi till stan å shoppade rejält! Dock bara till oss själva! Jag fick tag på 2par skor, 2koftor och 2klänningar... 2 av allt! Nicigt...
Sen kom mamma å hon å jag drog till Vätterstranden..riktigt skönt att bara sola och bada i några timmar...sen åkte vi som sagt hem till Barnarp å åt grymt äcklig indisk mat från Tandoori Palace...ueak!

Imån blir det vättern igen, sen vid 20-tiden ska jag å Prinsen träffa Ida å Adam, för en trevlig middag ombord på Saltkråkan vid piren...har dock ingen aning om om båten kommer åka ut på Vättern, eller om den kommer ligga kvar vi piren..blir en spännande överraskning!!

Å på söndag tar vi med oss Lillbrorsan å hanstjej + Sofie till Skarasommarland...jiiippiiie vad kul=) haha tur att man har barnasinnet kvar!


Laaater

Kommentarer
Postat av: Angélica

Tjena gummsan!

Vi har oxå skaffat blogg nu:) Jag har lagt in din blogg adress där så dy vet. Hoppas inte det gjorde något. Ha det så bra!

puss å rkam

2008-07-30 @ 23:40:44
Postat av: Angélica

Haha! Glömde skriva adressen: http://familjenzenno.mittspejs.se

2008-07-30 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0