Helgens festligheter

LÖRDAG KVÄLL:

Var vi ju hos Angelica å Andreas i Barnarp..där bjöds det på vin och snacks å vi spelade spel och hade allmänt trevligt! Nu är det ju så att man inte dricker så ofta längre...haahaa. Det visades ju för mej iallafall! mådde rätt så illa när vi kom hem framåt halv1 tiden... men det var det värt! var vääldigt trevligt iallafall!
 haha. vi var lite dragna både Angelica å jag. mäst jag.


SÖNDAG:

Jag vaknade vid 10-tiden, rätt pigg faktiskt, men låg kvar å drog mej i nån timme. Sen städade vi våran skitiga lägenhet, för att sedan fortsätta för att börja städa på mitt jobb. Ví städade 6trappor innan vi gick hem å satte på fika, för Martin, Fia å lilla Moa skulle komma. Dom stannade ända till halv 6, å vi var ännu inte färdiga med städningen, det var 8trappor kvar. Jag fixade 2själv, medans Dicken hämtade våran bil i Barnarp. När han kom åkte vi hem å åt...sen städade vi det sista. var hemma ungefär vid 20i10. Fan vikken rolig söndagskväll alltså=(


NU ska jag gå till jobbet. Är bara 3 dagar att jobba, sen Cypern!!! Jag behöver verkligen semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0