dags att akta sej för svinet!

Nöff nöff. nu ska jag snart åka in till Aneby för svininfluensa vaccinet. GHAA. jag önskar att jag hade gått igår istället..hade bara varit skönt att vara hemma ikväll. Hoppas bara jag inte blir sjuk av den, har skola imån och jobb i helgen..

Nu har skolan kommit igång iallafall. Säljkursen går i 150. hu.. fattar hälften av alla olika säljsätt, men det ska nog gå vägen det oxå! I den andra kursen så ska vi göra ett projektarbete om kundrelationer. Jag å Carro valde att jobba tillsammans och vårat arbete ska handla om svensk fastighets förmedling.. Det ska bli riktigt kul, men känns lite stressigt eftersom vi bara har 2veckor kvar innan tentan!

Nu sitter jag och kollar på 27dresses..en riktigt rolig film tycker jag=) Eldar både i köket och vardagsrummet..är rätt kyligt här inne, men det börjar sakta men säkert bli bättre!

Se hela bilden

Ska göra en mugg varm oboy med spraygrädde innan jag åker..det är jag värd! Mumma.


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0