Nu ska jag bli upptäckt!

För nu ska vi vara med på film. Visserligen bara i skolan på ett påhittat säljsamtal, så hollywood kanske väntar med att ringa... haha..

Idag känner jag mej lite piggare, å det är kul att vara tillbaka i skolan. Våran nya lärare verkar grym å snurrig.!! haha.

hade trevligt igår i barnarp, hann med massor av luckor å lådor till mamma å pappas nya kök..det blir jättefint! Sen åkte vi som sagt till Jonas å Sofie i Taberg & kikade på deras nya hus samtidigt som vi proppapade i oss kanelbullar och pepparkakor.. (läs jag).

De tackade även ja till att fira nyår på landet hos oss, likaså pratade jag precis med Paulina å hon & tomas kommer oxå! Så nu är vi 6personer till åretsfest iallafall! Vill just DU komma, säg bara till=)

Nu ska jag bli filmstjärna!

/Sara


Kommentarer
Postat av: earcandy

besök gärna min musikblogg earcandy.blogg.se ;)

2009-11-12 @ 10:27:10
URL: http://earcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0