Sen frukost!

AAA... blir så himla seg! Nu har jag varit ledig i 4:a dagar... det är ju skönt, men man blir så himla seg! Sofie stannade en natt till, så hon åkte till skolan i morse. Har haft det mysigt å ridit å spelat MarioKart på vårat Wii.

Nu har jag suttit å jobbat på praktikrapporten en stund. Är lite svårt när jag inte får tag på den andra tjejen som jag jobbade med.. Är ju lite dumt om vi sitter och håller på med samma sak! 

Lite senare sen kommer Paulina..=) alltid lika kul å snacka lite skit om allt o alla=) hehe. nädå vi brukar vara ganska så snälla! Hon åker till Mexico den 12:e dec.. är ju inte lite avundsjuk!

Imån ska jag gå å ta sprutan så jag inte blir grissjuk! usch det skulle inte vara roligt!

Nu ska jag gå ner å göra mej en god smoothie till frukost! (lite sent jag vet) men bättre sent än aldrig! Sen ska jag ta ut Matsoni från hagen å träna lite inför inridningen! kul!


                

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0