tråkiiiigt

Idag är jag hemma från skolan. Går ju en KY-utbildning på 2år, är inne på första terminen nu. Har haft så ont i magen i natt.. har börjat äta järrntabletter för att bli lite piggare men tyvärr kan magen visst bli lite upp å ner med dom, hoppas bara det är tillfälligt!

Ska iallafall pallra mej neråt stan sen vid 2tiden. Dicken är på rosenlundsbadet med jobbet, så ska hämta honom där. Sen ska vi handla, åka till barnarp å sätta ihop kökslådor, å sist men inte minst hälsa på Jonas å Sofie som har köpt hus i taberg! Det ska bli kul, synd bara att jag känner mej så himla trött.

Jag ska nu gå ner å äta frukost, tända en brasa i kakelugnen å sen gå en promenad med Amber innan vi åker!


/Sara

Kommentarer
Postat av: Dick Dock Hallonstock

Det är bara att knapra på min lilla Snuttepulla!

2009-11-11 @ 22:11:32
Postat av: Dick Dock Hallonstock

Det är bara att knapra på min lilla Snuttepulla!

2009-11-11 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0